Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 13 augusti 2012

"Vita" favoriter

Hej igen på er!
Hoppas ni har haft en fin helg!
Vi har haft härliga dagar med sol och nästan
badväder. Jag har dock ännu inte tagit något
dopp...., jo mina fötter...
Har lovat mig själv att det ska ske innan sommaren
är slut, så jag får nog ta tag i det snart..


Efter en runda i trädgården nu på morgonen hittade 
jag några favoriter i vita nyanser.
Rosen "Louise Bugnet", Flox, Syrenhortensia, Isop
och Kransveronika.

Det blev fint i den ärvda silvervasen.

Ta vara på dagen, vänner!!

Kram

ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar