Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 23 augusti 2012

Restaurangdagar och Nya Stövlar...

Två av Höstens Viktigaste Inköp är avklarade!

Här är det ena:


 Gummistövlar av märket Hunter i nya färgen brunt
-Min färg!
Kan inte tänka mig nåt bättre på fötterna
när man har en  gårdsplan
som vissa månader på året antingen svämmar över,
eller består av lervälling...
Fint med jeansen nerstoppade och tjocksockar nerrullade över skaftet...

Det andra helt underbara köpet visar jag en annan dag.

Ikväll startar Restaurangdagarna  här i Laholmstrakten

För en billig peng 195:- äter man en två-rätters meny,
det blir ju ett alldeles utmärkt tillfälle att prova ett par nya ställen!

Ikväll blir det en restaurang jag är riktigt nyfiken på
och har velat åka till hela sommaren
och nu blir det äntligen av
Rapport kommer!

Och förresten:
De nya stövlarna lämnar jag hemma ikväll...
Det blir nåt mer somrigt på fötterna!!!

Hoppas ni får nåt gott att äta ikväll
-det kommer jag att få!

Kram
ANN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar