Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 19 augusti 2012

Ny inspiration

Efter en helhelg i Stockhom med några timmar 
på Formex så får man massor med 
ny inspiration .



Bara att få sitta på ett utecafé på Söder 
i Stockholm ger mig nya kickar.
För mig var nog promenaderna på stan
mer inspirationskälla än mässan.
Jag älskar Stockholm med allt vatten
runt om sig och den härliga atmosfär
som finns i innerstan.

Dock fann jag ett par riktigt spännande
leverantörer på Formex.
Mycket jul och tomtar var det och det är ju 
dit vi är på väg...


Mimmi och Julia kom ner från Dalarna
så vi fick kramas och mysa i flera timmar!!
Lycklig mamma!!



Och vi åt förstås TAPAS!!

Alla goa skratt inspirerar mig vidare
in i hösten och allt det vanliga
vi nu går in i igen.
Nu är det dags för skola och alla fantastiska 
vardagsrutiner!! Jiippi!

Glöm inte att skratta!

ANNIKA



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar