Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 22 augusti 2012

Att känna sig nöjd...

-En svår konst det där
När man vill hinna med många, många saker på en dag...


När jag beklagade mig lite för R. över att det är svårt
att hinna med allt på dagens lista, tittade han förvånat på mig och sa:
-Men varför gör du listan så lång då???

-Hmmmm, det kanske ligger något i det...

Just nu känner jag mig iallafall nöjd över att ha kommit igång med:



-Hurra för endorfinerna!!

Kram

ANN









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar