Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 27 augusti 2012

Och den lyckliga vinnaren är...

Måndagskväll och dragning i vår allra första tävling!!

Rätt antal lotter tillverkades...


Spännande ögonblick när Maja drog förstapriset 
och det gick till:
Liselotte på Ängarnas Gård 
Stort Grattis till Liselotte som får välja pris först

Sedan var det andrapriset som Mimmi drog
och det gick till:
Stort Grattis till Milla också!


JÄTTEKUL att så många ville vara med i vår tävling, tycker vi
och JÄTTEKUL med så många nya läsare!

Nu siktar vi på 20.000!!!

Kramar
ANN & ANNIKA


2 kommentarer:

  1. Åhh, vilken rolig överraskning, när man kikar in på er sida, så här på kvällskvisten. Jag vann!!! Vad glad jag blev. Sedan får jag välja först också av de båda fina vinsterna...hmmm.. jag tar med glädje örngottet och tvålarna. Många tack!
    mvh/Liselotte

    SvaraRadera
  2. Flickorna i Mellby27 augusti 2012 kl. 21:48

    Hej Liselotte,
    GRATTIS, GRATTIS.
    Vad kul att du valde örngottet! Jag skickar din vinst imorgon. Har ju din adress från hemsidan.
    Ha en skön kväll
    Hälsn Ann

    SvaraRadera