Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 6 augusti 2012

Är helgen redan slut??

Ja, jag säger då det...

En sån där helg har det varit
när man knappt hinner blinka
förrän den är slut!!

Ni känner nog igen den allihop...

Iallafall har vi hunnit med att skåla
för 10.000 besökande på bloggen
(Tack Annika och T för champagne och GOOOD middag)

Vi planerar att fira  med en fin utlottning under veckan!

Jag har tjuvkikat på Annikas vinst (den vill JAG vinna)
nu ska jag bara bestämma vad jag ska lotta ut
Återkommer när vi hunnit klura lite...

Nu är det mitt i natten och vid mitt köksbord smids det resplaner

På Mallorca har vi aldrig varit....


Palma framåt hösten låter nog inte så dumt...

Tips, någon???

Natti, natti
Kram

ANN

1 kommentar:

  1. Tack själva!! Palma kommer passa er perfekt! Ni kommer älska det! Kram på er båda
    Annika

    SvaraRadera