Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 10 augusti 2012

Dags för vår första tävling!!!



Hej alla härliga!

Vi vill såklart fira att vi passerat 10.000 sidvisningar
sedan vi startade vår blogg i  januari!!!
Det gör vi med en UTLOTTNING...

Vi har två vinster och den som vinner 1:a pris får välja först  

Annika lottar ut ett vackert smycke från Pilgrim
och Ann lottar ut ett vackert antikt örngott, samt tvålar



Pilgrim halsband
2 in 1
(halsbandet kan användas
 både som kort och långt)





Antikt örngott av linne 52 x 52 cm
Vingar 4 sidor, monogram i tätt vitbroderi
och handvirkad spets diagonalt över örngottet
Samt 3 lyxiga, väldoftande tvålar från Kate-W

Vardera vinst är värd c:a 350:-

För att få 1 lott=kommentera i detta inlägg
För att få två lotter=kommentera och länka från egen blogg
För att få tre lotter=kommentera, länka och dela inlägget med dina vänner på facebook

Tävlingen pågår t o m söndag 26/8
och vinnaren kommer att dragas måndag 27/8.

Varmt Lycka Till!
Ann & Annika



18 kommentarer:

  1. Hej tjejerna!!
    Snart är jag butiksägare precis som ni ;o) Snacka om att längta :)))
    Tack för gulliga kommentaren om butiken!!

    Härligt med utlottning hos er. Den vill jag ju inte missa och tar två lotter (länkar förstås hos mig).
    Må gott och ha en mysig helg!
    Kramar
    Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej jag har nog tagit tre lotter om jag förståt rätt.
    skriver här , facebook , och så min lilla blogg.
    Håller nu tummarna
    TACK för chansen

    SvaraRadera
  3. Jag tar en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera
  4. Hei dyktige jenter!!

    Takk for en koselig, inspirerende og hjertevarm blogg...
    Og Annika, jeg bare elsker din mössa ;))
    Et lodd, og takk for reklame!

    Sommerklem Gro

    SvaraRadera
  5. Åh jag hade så gärna velat vinna det fina halsbandet! Hoppas jag har tur!!

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Fin tävling! Jag är gärna med, 1 lott tack :)

    SvaraRadera
  7. Kul idé! Jag är gärna med.

    SvaraRadera
  8. Hallå tjejer! Kul med tävling och jag ska så klart länka från min blogg. Kram Milla

    SvaraRadera
  9. Klart jag är med!
    Länkar och tar 2 lotter!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Alltid trevligt att läsa er lilla blogg! Nu delar jag på FB också! Har tyvärr ingen blogg!

    SvaraRadera
  11. Jag chansar på två lotter, tror jag...

    SvaraRadera
  12. Åh, vilka fina vinster! Jag norpar åt mig två lotter (länkat på bloggen) och hoppas på vinst!

    SvaraRadera
  13. Tittar in här för första gången & tävlar gärna . Tar 2 st lotter . Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  14. Hej!
    En sån mysig blogg jag precis hittat.
    Ingen egen blogg, men ivrig bloggläsare
    så det blir tyvärr bara 1 lott!
    Ha det så fint önskar Ragna Marie
    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  16. Hej! Jag deltar gärna i er fina utlottning. Grattis till era 10.000 sidvisningar. Jag länkar.

    SvaraRadera
  17. Hittade precis hit och deltar gärna i er tävling. Jag tar en lott.

    SvaraRadera
  18. Visst vill jag vara med o tar 2 lotter .
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera