Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 2 januari 2013

Lugnet i Västra Mellby

Hej på er alla!

Hoppas ni fått fira in det nya året på ett
sätt om ni önskat!
Det är precis vad jag fått; 
firade en lugn nyårskväll med älskade sambon T
och efter det har lugnet kommit
för att stanna här hos oss.
Ja, för ett tag i alla fall...,
det är dött i trädgårdsbranschen just
nu och vi tackar egentligen för det..

Min butik DRÖMMAR inne & ute
är ju också stängd, så 
tanken är vila.

Vi ligger länge, läser, går promenader,
fikar och framför allt pusslar.


Jag tror inte det finns något mer avkopplande
än att pussla - förutom när man
galet letat efter en bit i en halvtimme.....,
då får jag gå en runda och
samla nya krafter!!
Motivet på bilden är inte fy skam heller!
Håller liv i resedrömmen!!!

Ja, mitt 2013 har börjat mycket behagligt -
men känner jag mig själv rätt så är jag
snart rastlös...

Ha en avkopplande onsdagkväll
Kram
ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar