Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 10 januari 2013

Supersnygg Souvenir!!!

Får jag presentera min nya älskling:


Mitt renskinn från fjällen!!!
Mjukt och härligt och i de finaste bruna nyanser...

Hade jag haft en snödriva just nu
så hade jag lagt skinnet i den
och satt mig med en kopp te ovanpå

Baksidan är behandlad för att man just ska kunna använda det utomhus i snön

Mmmmm nu åker det in i soffan istället!


En fin torsdagskväll till er alla!
För mig är det yoga som gäller närmsta timman
Skönt!

Kram
ANN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar