Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 9 januari 2013

Pigg & Glad...

Pigg & Glad...
Handen på hjärtat...-HUR OFTA kan man säja att man är det, egentligen...
Men med lite semester i kroppen fortfarande, känns det så iallafall


och jag tillåter mig att njuta...

Första riktiga arbetsdagen hemma idag!
Den stora arbetsuppgiften för Januari  är en ny nätbutik!

Det kommer att bli en ny butiks-mall 
-det ska bli lättare för er att handla
och det ska bli lättare för mig att uppdatera nya varor
Lite ny layout förstås och...
ja, ni får se så småningom!

Nu ska jag schasa ner Maja som ligger i knät
och ta itu med dagen

Och för alla som känner sig lite hängiga och trötta
bjuder jag på två underbara bilder från Fjätervålen

-Tänk vad lite solsken och gnistrande snö kan göra för själen...


eller lite skymning...


De fina bilderna är tagna av Caroline, som hade kameran med sig i backen
den här dagen

En fin start på året till er alla!

Kram
ANN





1 kommentar: