Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 8 januari 2013

Favoriter just nu



Hej!!

Mina favoriter får hänga framme
på min favorit- hängare.




En underbar julklapp och så ett
rea-fynd!!
Det blir ju en del sådana i dessa rea-tider....
Jag har sååå svårt att låta bli dessa röda lappar.



Och tyvärr väldigt svårt att låta bli detta varumärket...

Idag ska jag träffa en säljare från
Holland och köpa in vårens träd och buskar!
Det blir kul!! 

Jag önskar en fin onsdag!
Kram
ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar