Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 29 september 2013

Snabbtur till Ullared



Hej på er!!

Igår tog jag med mig töserna till Ullared. 
Det är alltid lika populärt!
Ett gäng mackor i bilen, direkt efter skolan...
Majas första kommentar;
 -Nu måste vi se till och vara på gott humör hela eftermiddan,
inget får paja denna dagen!!



Jag hade en liten, liten lista med "måsten",
Men det dyker ju upp en hel del
andra måsten under tiden man befinner sig
inne på Gekås...


Jag stod länge o vände o vred på de här kuddarna.
Nu förstår jag inte hur jag kunde tveka en enda
sekund - de är ju som gjorda för vår TV-soffa i höst.
Lite fuskpäls e ju hur gosigt som helst att lägga
huvudet på.
Så det blev allt lite fynd i Ullared. 
Det "hoppade" ju förstås ner en hel del
annat i den där kundvagnen...

Ha det gott!!

ANNIKA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar