Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 2 mars 2013

Wonderland...

Bara smälter när jag ser de fina ljusstakarna
av Stephen Johnson från serien Wonderland




Här är "Rabbit"


Och ja, visst har han fångat stämningen i "Alice i Underlandet" på kornet!


Och med mitt klappande "loppishjärta"
vill jag förstås genast ut och leta
efter min alldeles egna komposition

Originalet är gjutet
men om man inte gör den av så många delar
kan jag tänka mig att några figuriner och Superlim funkar...

Stora Lördagskramen!

ANN




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar