Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 23 mars 2013

Påskpynt


Hejsan på er!

En härlig lördag med full sol har vi här
i Mellbystrand idag!

Jag har haft ett mysigt besök av min
goa väninna Lisa från Skåne.
Ett glas rött, fisksoppa och massor
av härligt tjejsnack -
ohh, vad energi det ger mej!

Jag har också packat upp lite fint påskpynt
som ska ut i butiken nu till påsk!


De här härliga plåthinkarna i
fransk lantstil är fina på trappan
med en påsklilja.


Jag tycker motivet är trevligt även 
efter påsken.

De finns i fyra olika storlekar.
Pris från 60 kr - 240 kr.


Eftersom jag har problem med min rygg 
har ja varit tvungen att tänka om 
med min arbetssituation tills
jag mår bättre.
Jag har därför dragit ner lite på öppettiderna
nu i påsk, för att jag så gärna vill hålla öppet.
Därefter håller jag stängt till in i maj
och avvaktar beslut ang. vad läkarna ska 
göra med min rygg.

Hoppas Du har lust o komma ut och
besöka oss i påsk.

ÖPPETTIDERNA ÄR

Skärtorsdag 15 - 18
Långfredag 12 - 15
Påskafton 12 - 15
Påskdagen 12 - 15

Ha en fin helg!
Hoppas ni har också har sol!

Stora kramar
ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar