Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 3 mars 2013

take a smile

HEJSVEJS!!

Mina dagar tillbringas till största del i
soffan dessa dagar...
Väntar på röntgen och besked på hur mitt
diskbråck ska lösas..

Det blir mycket tid att läsa bl a bloggar.
Min bokhög har jag också börjat gå igenom.
Så jag har en hel del boktips att komma 
med framöver.
Bloggläsandet idag innebar en kul idé:


Det var kul med lite pyssel i soffan!

Så nu är det bara att ta för sig av "ett leende",
om man har behov av det!!

NU blir det soffan igen,
med ett SMILE.

Ha en härlig söndag!

ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar