Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 7 mars 2013

Boktips

Hej på er!

I min soffa dessa dagar blir det en hel
del läsning.
Tre enkla sköna boktips här:



En smak av vin - Joanne Harris

Provence-känsla och kärlek, mitt i prick
för mig!!

För då minns jag kärleken - Charlotte Alfvin
(berättad för Minna Tunberger)

En fin och oerhört gripande berättelse om hur
Charlotte kom tillbaka i livet efter att ha
förlorat sin pojkvän i flodvågen i Thailand.

Ensamma hjärtan och hemlösa hundar -
Lucy Dillon 

Har kommit halvägs i denna boken och den
är en riktig mys-bok, som hoppar rätt in i
mitt hjärta!

Jaa, du kanske springer förbi titlarna i
dessa bokreatider ...

Ha en fin torsdag!

ANNIKA








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar