Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 5 mars 2013

Tapetlust

Hej på er!

Att vara sjukskriven innebär mycket
tankar som snurrar om både det 
ena och det andra. Och om vi ska
hålla oss till det ena, så funderar 
jag på heminredning.
Konstigt...?

Vi har ett sällskapsutrymme som vi 
använder dåligt, tyvärr.
Det är på ovanvåningen, typ hallutrymme,
men stort nog att få plats med både 
biljardbord och en bar som vi ärvt.

Rummet är inte mysigt alls och där behövs
en tapet , tror jag!!



Jag har förälskat mig i EspressoHouse´s
nyaste stil med bokhylletapet.
Det hade väl passat in bland bar och biljardbord...

När jag gick in på nätet och skulle kolla olika
tapeter, hittade jag en massa kul.
Jag gick helt bananas ett tag..


Denna är ju en klar favorit!
Så läckert!!


Och denna på rätt plats...!
Urläcker!!


Tjusig, iallafall i en hotellfoaje...


Denna skulle jag definitivt kunna 
placera här hemma, i hallen kanske.


Om man hade en walk-in-closet..


Denna är lagom galen för mitt 
biljardprojekt!


...bara en till..

Håll med mig, visst är dom coola.
Har du lust o kolla fler gå in på

Jag gick inte genom alla, där
var 677 st olika!
Have a nice time!

Jag fundera vidare på mitt projekt,
som nog kommer vara ett projekt, ett bra tag..

Kram
ANNIKA











1 kommentar:

  1. Jag ska välja tapet till en liiiten toalett. Det är tillräckligt krångligt (men roligt) bara det.
    Tack för kaffet igår! Krya på dig!
    Kram
    Milla

    SvaraRadera