Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 23 juni 2012

Lilla Juni & Mina Tips i Härligt Hemma...

Grattis lilla Juni, vårt senaste barnbarn
som firade sin 1-årsdag på självaste Midsommarafton.
Jag tog så många foton att batteriet i kameran dog och nu hittar jag inte laddaren...

Så idag får det bli bilder med reservkameran från helgbilagan Härligt Hemma istället
där jag är med och tipsar om de allra bästa loppisarna häromkring
Kul att få förfrågan!


Jätterolig bilaga att ha liggande i bilen i sommar
-Alltid gör man nån liten tripp i vårt avlånga land!
 den finns att köpa i morgon söndag också





Jag har valt två lokala; Kattens Loppis, i Våxtorp 
och Tur och Retur i gamla stationshuset i Vallberga. 
Jag tror aldrig att jag åkt tomhänt från något av ställena!

Det tredje tipset får bli Simlångsdalens loppis som varje år går av stapeln 
helgen efter midsommarhelgen, på söndagen
(nästa helg, med andra ord)
Idrottsföreningen samlar saker ett helt år
så åk dit och trängs och ha en trevlig förmiddag!
OBS Kom i god tid för bästa  parkeringsplatserna.
Visningen börjar kl 10.00.

Ska du på semester till Halland i sommar
-Passa på att ladda ner Antik & Loppisguiden 2012
Du hittar den här i högerspalten.

Ha en underbar sakletar-sommar

Kram
ANN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar