Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 19 maj 2015

Vår i rabatten



Hej på er!!

Jag väntar fortfarande på våren,
men den envisas med mig!
Jag väntar på att få se solen
och känna värmen.
Jag väntar på att få slippa FRYSA!!
NÄR kommer våren!?



Men i min blå rabatt, som jag har
 utanför köksfönstret, är det iallafall vår.
Idag sprack alliumlökarna upp och den
första nävan visade sig. Snart är den 
rabatten helt blå och då hoppas
jag solen också visar sig!!



Sigge ser ut att ha mer vårkänslor än
jag, förmodligen är det kattmyntan
som lockar här...



Imorgon hoppas jag att termometern
visar ett par grader mer, så min 
kropp tinar upp..


Ha det bäst alla!

VARMA
kramar!!

ANNIKA





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar