Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 13 november 2013

Lite sommarfynd


Hej på er!

Innan advent och julstöket sätter igång så
plockar jag fram lite loppis-fynd från
i somras.



Vissa saker glömmer man bort och det var precis
 vad jag gjort med dessa små söta snapsglas
från en av mina loppisrundor.
Brickan kommer från en Ullaredsrunda - där kan
man ju som bekant också fynda...!



Ett litet tallskott gör att man börjar få 
fram adventspirret i magen..
Det e ju nu vi ska få frossa i jul, vi som älskar
inredning, eller hur!?
Det lilla doftljuset med lock har förstås
en ljuvlig doft av pepparkaka.

Jag tycker vi drar igång startskottet -
för mig är det nu fritt fram att dra
in mossa, tallgrenar, grane och kottar -
det är snart jul!

Ha en härlig kväll!

Kram

ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar