Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 16 november 2013

Den svarta väggen har fått liv...

Hej, 
Tänkte jag skulle visa er vad det blev av den svarta väggen
ute i butiken...



Effektfullt, eller hur?
Antika julkulor av glas - Gammalt möter Nytt


Ett inköp av en ny antik julkula varje år
är en rolig sak att samla på
Man kan ju gå efter färg, speciell form ja vad som helst
Själv samlar jag på gamla silverkulor
Ännu är den inte inköpt
Kanske det blir det det här pyttelilla ekollonet
-om jag inte säljer det innan jag bestämt mig förstås...



Mmmmm, vi får se...

Dagen och halva kvällen har gått till att pynta och röja det sista i butiken
inför kranskurserna som börjar imorgon!

Två återbud finns till tisdag, om det är någon som vill!
Det ska bli så kul!!!
Hjärtligt Välkomna alla!

Nu -dags för lite mat
R. har lagat ikväll
hans supergoda Älsklingspaj blev det
-ett jättebra val, tycker jag

Kram

ANN




1 kommentar:

  1. Hej flickor! Nu var det länge sen jag kikade in...Svart är sååå snyggt! Jag är såld på svart! Hoppas ni har det fint i Mellby! Kram C

    SvaraRadera