Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 21 oktober 2013

Ett Renässansporträtt...

Jaaaa, 
Det skulle jag vilja hitta!
Ett stort härligt porträtt med ett ansikte med karaktär
och med bakgrund i murrig färg...
 

 Ovanför den rutiga fåtöljen skulle det sitta -jag har redan bestämt platsen 
Tv:n finns på den väggen och det behövs något
som balanserar upp den svarta rektangeln...

Men tills dess jag hittar ett, får jag nöja mig med


den här söta tjejen med sin fina pipkrage
Hon sitter så fint här i fåtöljen sålänge...

Det jättefina kuddfodralet hittar du HÄR

Önskar er alla en fin start på veckan
 
Kram
 
ANN






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar