Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 27 december 2012

GOD FORTSÄTTNING

Hej igen!
NU har jag landat igen efter några
härliga 
juldagar med släkt och vänner!

Det känns som jag hunnit med allt det där man 
ska under en julhelg;
äta, dricka, dansa, äta, snaska godis,
 ge och få julklappar, äta,
titta på film, sova till film i soffan,
äta rester.....ja, ni vet...
jag har t o m hunnit med en rea-sväng.

Jag tror att jag är redo för jobb igen
och det e ju snart nyår; 
då e det bara att börja om igen...

Efter stängning hos 
DRÖMMAR inne & ute,
finns det nu en vinnare till tre 
vackra ljusstakar från AFFARI.
Och vinnaren är:
Anita Swenson

.

Mina tre har fått brinna med röda enkla
ljus hela helgen. Men snart byts dem ut till
en annan lite vårligare färg..

Det var allt för idag!!
Ha det bäst!
ANNIKA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar