Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 5 september 2012

Semesterdrömmar


Jag tog mig till biblioteket häromdagen. Där fick
jag med mig lite härliga reseböcker.
Just nu går drömmen till Sydafrika, och det
är faktiskt en sanndröm!!!
Sedan finns det just nu en vision i mitt livet att
en gång gå pilgrimsleden - ja drömma
får man ...


Men, detta blir förhoppningsvis på riktigt 
under hösten.
Valsafari i Hermanus, Sydafrika!
Ska bli såå härligt!

Nu är det sista veckan jag har öppet i 
DRÖMMAR inne & ute.
Sedan har jag tänkt att stänga ner och ta lite 
ledigt fram till advent.
Det har varit en toppensommar och jag längtar
till jag öppnar igen, men det lugnar ner sig
betydligt här i Mellbystrand och då passar 
jag på att vila ett tag.
därför denna semesterabstinens.

Öppettider i veckan
Tors 15 - 18
Lör 12 - 16
Sön 12 - 16

Sussa sött

ANNIKA











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar