Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 20 september 2012

Finaste Fönstren...

Kommer någon ihåg den fina ullen jag fick av M.
och som jag tvättade...

Nu ligger den luddig och mjuk mellan mina fönster i vardagsrummet


Vilken härlig och lite LYXIG känsla det är
med ett fräscht och nystädat rum
och nyputsade fönster!



Fönsterfrisen jag har istället för gardin, är 110 cm bred,
(finns hos Ann-Tikt & Sånt)

Nu kan jag med gott samvete sätta mig i min soffa
Hela Sverige ska ju baka...

Ha en go kväll

Kram
ANN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar