Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 9 april 2012

Vips så var påsken över

Oj, vilken härlig påsk jag har haft.
Fullt av underbara kunder i butiken. 
Tack alla ni som kommit till mig
i helgen.Vilken kanonstart på säsongen!


Allt jobb man har lagt ner betalas verkligen tillbaka
efter att ha träffat alla dessa härliga besökare.


Men, så snabbt det gick. Helt plötsligt var påsken över!
Så är det när man har roligt..., eller hur?!


Min goa vän Lisa som rest långt för att fotografera interiören
och för att träffa mig!!

Nu när vi stått ut med kylan så länge är vi
 väl värda VÄRME.
Jag hälsar dig välkommen - VÅREN!

Varma kramar på er alla och tack igen för att ni gjorde min påsk
till en toppenhelg!

ANNIKA






2 kommentarer:

  1. Låter härligt & kul för dig ! :D Lite värme skulle inte skada !!!
    Ha en härlig vecka !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Trevligt att besöka din dröm!! Johan och jag har invigt de sköna, gröna muggarna, kändes läckert o lyxigt :-))
    På återseende... Cristine

    SvaraRadera