Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 24 mars 2012

Här är mitt växthus


Ja du ser rätt, detta är vad det blev av mitt växthus!
En vedeldad badtunna!!
Efter en del diskussioner hit och dit, kom vi fram till
att denna runda varelse har vi alla användning för
och vi har ju glädje av den året runt!

Ser det inte inbjudande ut att sitta där i skogen 
i varmt vatten och med en kall öl...?!



Och så fint att vi har en plattläggare i familjen...

Nu får jag meddelat att tunnan är fylld och jag
är förste eldare!!
Ska bli intressant att se om jag lyckas.
Grillen är faktiskt framme också...

Ha en underbar lördagkväll.
ANNIKA






1 kommentar:

  1. Det låter som om ni får den härligaste lördagskvällen jag hört talas om på länge...
    Njut på -det är du verkligen värd!!!
    Kram Ann

    SvaraRadera