Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 1 april 2013

Och så kom Veden...




Den enda som har hjärtat i halsgropen när detta jättelika ekipage ska in genom grindhålet
-det är jag!

Fast jag behöver inte oroa mig det minsta!!!



När veden kommer är det ett säkert vårtecken
 - och så känner man sig lite rik när man tittar på denna jättehög...
Nu ska den bara in i vedbo´n också...


Vår påsk brukar för det mesta bli en arbetshelg
så även i år!
Ingela har skött om kunderna i butiken med den äran,
vi har ägnat oss åt att sätta upp nytt hyllsystem på lagret och organisera om.
Ja, jösses vad fint och överskådligt det blev
Nya fräscha hyllor längs väggarna och stooort arbetsbord i mitten
Gissa om jag har hittat fynd jag inte visste att vi hade??!

Flitigt datorarbete har det också blivit;
 Nya web-shopen släpps någon av de närmaste dagarna, efter testkörning

Spännande, spännande...

Kärt besök 
och "Searching for Sugar Man" 
har vi också hunnit med (Se den!!)

Nu är jag så trött, så trött
och nån mer mat orkar jag bara inte laga den här helgen
så nu får det bli Vallberga-grillen!
MUMS!


Ha en fin, fin vecka!

Kram 

ANN
















1 kommentar:

  1. Oj, så mycket ved!
    Jag har sett "Searching for Sugarman" och jag tyckte den var jättebra!!
    Kram Anna

    SvaraRadera