Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 29 april 2013

Fotografering


Hej måndag!

Ja, då var det måndag igen. Det är ju galet vad
tiden springer på..
Helgen har varit vårlig och lugn, men 
en loppis med lite fynd hann jag med.


Ann och jag tog till lite experthjälp i lördags
av Sara, som är duktig på att fotografera.
Vi vill förnya vår header och det blev 
lite fotografering på stranden.


Sara kämpade med att fota oss och 
få ordning på vinden, som ställde till
det med frisyrer och annat.

Nu väntar vi spänt, på att få se resultatet..

Sara går andra året på Estetik & Media
på Sturegymnasiet i Halmstad.
Titta gärna in på hennes fina blogg .


Nu ska jag betälla nya kryddor och 
teer - det närmar sig ju öppning av 
DRÖMMAR inne & ute.
9 maj öppnar jag upp portarna igen!

Vi ses!!

ANNIKA






2 kommentarer:

  1. Korten ser väldigt fina ut! Bara lite vindruffsiga...
    Kram
    Milla

    SvaraRadera
  2. Kul att jag kunde vara till hjälp!! Snart klar med finslipandet av bilderna, sedan är det dags för arbetet med er header! :)

    SvaraRadera