Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 16 november 2012

Finaste Stjärnan DIY

Min kund M. berättade för några dagar sedan 
om de fina stjärnorna hon gjort själv
av vanliga "skogspinnar"
 
 Hos en av mina favoritbloggare hittade jag likadana
 
bild Anna Truelsen
 
Titta in hos inredningsstylisten Anna Truelsen
på hennes fina blogg My Lovely Things
scrolla ner en bit, där hittar du en enkel beskrivning
på dessa ruffa och fina!
 
Är ni dessustom sugna på lite julinspiration av bästa märke
så fortsätt ner på hennes sida...
Hela hennes november är fyllt av de härligaste bilder
från flera reportage...
 
Väl bekomme!
 
Adventsinspiration i massor hittar ni annars i helgen
i min nyskyltade butik
Ann-tikt & Sånt, förstås
Öppet Lör & Sön 11-16
 
Och till sist...
Det första ljuvliga doftstråket av Hyacint
kände jag idag,
när jag hastade förbi mitt köksbord
 
Ha det fint!
Kram
ANN
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar