Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 11 november 2012

Nya Glasögonbågar...

Dags för nya glasögon!
Ja, det har det varit rätt länge faktiskt
men jag har trivts så bra med mina gamla trotjänare
från Miu Miu
och plötsligt en dag upptäcker man att det har gått ganska många år
sen förra bytet

mina älskade Miu Miu-bågar


och då... ja då  blir det svårt...
modellerna ser inte ut som sist
dom är större och kraftigare
och är det verkligen jag som tittar tillbaka där från spegeln...
Tur att min egen favorittjej jobbar med glasögon
Hon sorterar bort med van blick
och så
-är det bara tre modeller kvar
snarlika varandra, men helt olika på min näsa...


Jaha, nu hänger det på mig!

Kram
ANN


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar