Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 16 mars 2016

Säsongsöppning av DRÖMMAR inne & ute



HEEEJ!!!

Nu äntligen börjar det närma sig en ny
säsong hos mig!
Vintern har varit lång men det har också
hänt mycket!
Vi har hunnit med en del härliga resor
som vi nu har fina minnen till.
Allt vårt resande innebär att man inte
får nog och självklart finns det nya
resplaner och drömmar.
Men dom kommer vi tillbaka till..

Nu är det DRÖMMAR inne & ute som
gäller och de senaste veckorna har jag
gnolat och putsat upp butiken
för nyöppning. Ann och jag har ju varit
på inköp i Danmark och där hittade vi
nya spännande leverantörer!!
Riktigt trevligt!!
Dessa inköpsresor leder till en massa
ny inspiration och härliga möte och 
detta har jag nu försökt sammanfatta
i min butik.




Jag öppnar upp portarna igen på
skärtorsdagen den 24/3 med nya öppettider:

TORS - SÖN
KL. 11- 17
(öppet även annandag påsk kl.11-17)

Så vi ses väl till påsk?!

Varmt välkomna!!

ANNIKA



2 kommentarer:

  1. Jag kommer någon av dagarna☺☺☺
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  2. Jag kommer någon av dagarna☺☺☺
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera