Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 23 mars 2016

Nu är jag klar!!


God kväll!!

Det är som alltid - klar i sista sekund..!
Hur lång tid man än har, så håller man på
och fixar med det sista så sent som möjligt..
Varför är det så..?!
Troligtvis så blir det ingen ändring på det,
det ska bara vara så!
SÅ nu är jag alltså färdig, till att öppna
min butik, DRÖMMAR inne & ute för säsongen.

Öppningen sker imorgon, skärtorsdag,
med nya öppettider!
Jag kommer hålla öppet:
TORS - SÖN
kl. 11 - 17
(Öppet även annandag påsk 28/3 kl 11-17)

Torsdagarna 14/4 o 12/5
blir det kundkväll/mingelkväll
kl. 18-21
Då bjuds det på överraskningar, tävlingar
och förstås dryck o tilltugg.
Mer info kommer om dessa kvällar.



Till denna säsongen har jag hittat
flera nya leverantörer, en av dem
är Au Maison från Danmark.
Jag blev störtförälskad i dessa muggar!
Jag har dem nu hemma i svart och grått!
En riktig mysmugg till tv-soffan
eller nu till första "ute-koppen"!
Visst är de väl läckra?!

Så är du ute och kör i påskhelgen, så kör
en sväng inom Västra Mellby och
DRÖMMAR inne & ute!

Vi bjuder på kaffe hela helgen!

Imorgon skärtorsdag kommer Sofia 
från Forever Living. Hon bjuder på energi-huttar
och har även påskerbjudande på några mysiga
hudvårdsprodukter, från kl.14.30!

Hoppas vi ses!!

KRAM

ANNIKA

1 kommentar:

  1. Glad påsk Annika!
    Lycka till med butiken i påskhelgen!
    Hade jag bott närmare, hade jag kommit förbi!
    Kram Anna

    SvaraRadera