Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 11 september 2015

Det nalkas höst...



Hejsan!!
Även om man har tappat intresset lite för trädgården
nu, så försöker jag ändå ta en liten titt då och då.
På vissa ställen är det somrigare än nånsin,
men på vissa kan man tydligt se att det nalkas höst.

Att det vissnar lite i kanterna på mina 'Magnus'
gör väl inget... 


Höstpotatisen ute på åkern är 
inne på sista versen och
bonden bad mig plocka idag, 
innan det är försent!



Men som sagt , än
blommar sommaren och
vi ser till att njuta av det sista!!

Så kära läsare,
Ha en fantastisk helg,
i förhoppningsvis sol
och en smula höst i luften...


Stor kram

ANNIKA

2 kommentarer:

  1. Den där sensommarrabatten med allsköns fagra blommor i knalliga färger växer i alla fall inte hos mig. Här tycker jag ocksp att det liknar mer murr och höst☺
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Den där sensommarrabatten med allsköns fagra blommor i knalliga färger växer i alla fall inte hos mig. Här tycker jag ocksp att det liknar mer murr och höst☺
    Kramisar

    SvaraRadera