Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


tisdag 21 april 2015

Ny vägg



 - 

HEJ!!

När man helt plötsligt får ett ryck -
då måste man ta hand om det rycket 
med en gång! Det var precis vad jag
gjorde med väggen i köket, där jag också 
har min lilla datahörna.
Jag har visserligen tänkt länge att något
skulle ske, men den svarta färgen
kom till i min tanke bara för några dagar 
sedan. Hoppa in i bilen och handla färg
och få upp färgen på väggen illa kvickt
innan jag ångra mig - var min tanke.
Exakt så blev det och ångrar mig gör
jag inte!



Hyllorna kom upp igen.
Mina bästa kokböckerna
kom upp, samt lite andra 
favoriter.


Färgen är svart tavelfärg, jag
valde den för att jag helt
enkelt gillar den färgen och
lystern. Kanske jag får ett
ryck att använda krita på den.


Längst upp sitter en gammal
läskback, med plats för
mer kokböcker och vinflaskor.

Jag e nöjd och känslan när något
kommer in i huset är ju alltid
trevligt!!

Ha det fint!!

ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar