Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


lördag 21 mars 2015

L som i Loppis...


Lagerstädning är väl kanske inte den roligaste sysslan
om jag får välja fritt...
Men nödvändig ibland - och fint blir det!!!

Rena fina hyllor på lagret till butiken
och överskådligt...
Jag har hittat saker jag inte visste vi hade... och lite till

Så nu är loppisboden påfylld
Jag har fyllt på ytterligare ikväll

och ännu mer kommer till nästa helg



Så kom och FYNDA!

Här finns allt mellan himmel och jord
-jag lovar!

Ps. Nya Guiden 
"Antik & Loppis i Skåne, Halland och Småland 2015"
 kom också idag

Den går det inte att vara utan
Så Välkommen att hämta ditt exemplar!

Kram
Ann



2 kommentarer:

  1. Så roligt är det inte att röja, men det är ju skönt efteråt! När man dessutom träffar på så många fina fynd är det ju värt det!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja och nödvändigt om man ska få plats!!
    Ha det gott, Anna!!
    Kram
    Ann

    SvaraRadera