Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


söndag 8 juni 2014

Majas student


"För jag har tagit studenten......"
Ja, tänk att nu har min minsting tagit
studenten!
En ljuvlig dag av idel leende från min goa tös!
- Lyckligaste dagen i mitt liv, var en kommentar
jag hörde flera gånger!!




Storasyster, Julia ser lika lycklig ut!


Och mamma med...!





 Äntligen hemma, tyngd av blommor
och nallar! Betygen hårt i handen, samt ett
fint stipendium!
Så här har vi nu en fullfjädrad stylist,
på väg ut i världen!

GRATTIS MAJA
och lycka till med allt!!!

Mamma
ANNIKA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar