Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


torsdag 29 maj 2014

Min baldrottning


Idag har vi varit hela eftermiddagen Helsingborg
och tittat på alla fina balflickor och pojkar.
Min fina Maja var ju förstås min baldrottning!



Bästisarna, Jonna och Amanda dök upp
vid Kärnantrappan !


Klasskamraten Zoe och Maja.



Helsingsborgs stad var som ett helt hav av folk.



Sötnosen min!!


Min härliga tjejliga!



Mimmi



Lyckliga baltjejer


 Julia och Victor



Hanna


Här säger Maja"Hejdå" -
nu är det bal på Sundspärlan natten lång.

Ha en toppenkväll, gumman!

ANNIKA






2 kommentarer:

  1. En sån fin baldrottning! Härligt väder de fick också!
    Trevlig söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fina och söta Maja! Härliga bilder:-) I kväll kommer vi och firar studentskan!!
    Kramisar

    SvaraRadera