Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 13 februari 2013

Nya muggar



hej!

Jag har letat ett tag efter nya kaffemuggar,
som ska vara lagom stora, lagom små,
lagom tjocka, lagom tunna, lagom dyra, lagom
färgade, lagom mönstrade -
ja, jag e inte lättflörtad när det gäller
kaffemuggar!


Men kan man tänka sig, när jag var inom
TGR i Halmstad häromdagen fick
jag se de här!
Precis i min smak och till ett så lagom
pris som 20.-/st.
Så morgonkoppen är räddad!!

Go kaffekram!
ANNIKA




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar