Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 20 januari 2012

Januari - Min Månad!

Snart är den slut - en av årets bästa månader (enligt min mening)
För många är januari en tung månad, men för mig betyder januari vila, tid att umgås, tid att tänka och planera för ett spännande och intensivt Ann-Tikt år.
Än så länge sover Gårdsbutiken sin vintersömn, snart, snart skall den väckas, men ännu finns det några dagar kvar att i lugn och ro kunna smida planer, fördjupa sig i trädgårdsplanering och helt enkelt träna sig lite på att bara vara i nuet!
Ha den bästa av helger!
Kram Ann

1 kommentar:

  1. Nämen se där ja! Ni har ju lyckats med spalter på båda sidorna, hjälpte mina tips tro? Eller klurade ni själva?
    Januari är inte min favoritmånad...Bara att hålla sig kraftigt sysselsatt så den, och även februari-mars sveper förbi fort!
    Men så som du beskriver den förstår jag att det är en ljuvlig tid för just DIG!
    Kram Anna

    SvaraRadera