Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 15 juni 2016

Ny leverantör




Hejsan!!

Imorgon startar en ny vecka igen hos
 DRÖMMAR inne &ute.
Idag har jag haft lite röj och städ i 
min ensamhet, i butiken.
Sedan har det kommit nya varor -
underbara kuddar från Made by Niina.
Det är handtryckta kuddfodral som 
tillverkas av ett litet familjeföretag i Indien,
med bra arbetsvillkor för de anställda.

Jag bara föll pladask!


Kuddfodralen finns i flera härliga
 mönster och kostar 249:-
storleken är 50x50 cm.



Visst är dom ljuvliga!!??

Välkommen att besöka min butik, jag
håller öppet Tors - Sön kl 11-17.

ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar