Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


fredag 28 augusti 2015

Sista helgen

Hej på er!!!

Säsongen börjar ta slut för mig i
min butik DRÖMMAR inne & ute.
Det är sista helgen för denna sommaren
som jag har öppet.
Så passa på att komma inom denna
helgen och fynda bland reakläder
och annat!!



ÖPPETTIDER

TORS - FRE KL. 14 - 18
LÖR - -SÖN KL. 12 - 16


Torsdagen den 1 oktober kommer dock, jag
 tillsammans med Ann ha en mingelkväll.

Eftersom vi nu är på väg in i mörkare tider,
tänkte vi att temat för kvällen kommer gå
i ljusets och förstås ljuslyktornas tecken.

Vi kommer med tider och mer info när det 
börjar närma sig.
Men boka gärna upp kvällen den 1 oktober!!

Vi hörs!

Ha en fin helg!

ANNIKA



1 kommentar:

  1. Trevlig helg Annika! Hade jag bott närmare hade jag kommit förbi.
    Kram Anna

    SvaraRadera