Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 25 februari 2015

LEV NU


Godkväll !!

Idag har Ann och jag varit på en liten
inspiration och inköpsresa!
Nu har vi fyllt upp våra lager
med massor av nytt fint!
Ljusstakar, ljuslyktor, doftljus
och allt det där ni vet, som man inte behöver,
men bara måste ha....!!
Det kommer mer om detta, kan
jag lova, vi ska bara packa upp lådorna..!

Bilden är tagen längst upp på Taffelberget i Kapstaden med Robben Island
 (där Nelson Mandela satt fängslad i 18 år) i bakgrunden.
På vår "resa" idag fick jag med mig ett
underbart visdomsord;

TÄNK OM JORDEN
ÄR PARADISET
OCH VI INTE 
VET OM DET.

LEV NU!

Den satt mitt i prick för mig.
Jag vill leva nu!!

Ha en fin kväll!

ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar