Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


måndag 9 december 2013

Julklappshelgen


Oj,vilken julig helg det varit!!



Snön har vräkt ner, sliriga vägar, regnet
har öst ner, ja, men det är väl jul det...
Detta i kombination med julklappshelg hos Ann,
fick min julstämning att infinna sig.


Ann´s vackra inslagningar är väl också 
en underbar stämningshöjare.




Jag och min Drömmar fick låna en verktygsbod
på gården. Och tänk att vi fick till sådan 
härlig miljö därinne!





Inne hos Ann får man njuta av alla
hennes underbara uppdukningar
av sköna ting, gamla och nya.


Koltrasten trivs i Anns stora äppelkrans.




Har ni inte hittat den där riktiga julstämningen än,
så tycker jag ni ska besöka Ann-Tikt o Sånt.
Öppettiderna ser ni i högerspalten.



Ikväll ska jag på vår årliga ljusstöpning hemma
hos min Milla.
 Det är en julens höjdpunkt och jag längtar så!!

Ha en härlig måndag!

Vi hörs!!

Kram
ANNIKA












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar