Här kan du läsa om oss, Ann; innehavare av butiken Ann-Tikt & Sånt, i Mellby och Annika; innehavare av butiken Drömmar Inne & Ute, i västra Mellby. I vår gemensamma blogg skriver vi om vår passion för inredning, antikt, trädgård, mat och familj. Välkommen att följa oss båda. Allt är ju roligare när man är två!


onsdag 6 april 2016

Kundkväll och vårknoppar






Hej på er!

Hur har ni det med vårkänslorna..?
Jag letar tecken var dag..., och jag hittar
massor varje dag. 
Fågelkvittret är ju väldigt påtagligt! 
Och alla knoppar som nu börjat visa sig!!
Ljuvligt är det!!

Jag frossar nu i olika kvistar och grenar.
Blandar flera sorters grenar i vasar, i olika 
storlekar och former.
Så skyndar man ju på våren inomhus lite...

Jag tycker vi lämnar vintern bakom oss
och ropar ut:

- VÅREN är här!!!

Torsdagen den 14/4, alltså nästa vecka (!!),
så tänker jag ha en ny kundkväll.
Självklart kommer den att gå i VÅRENS tecken.
Jag kommer ha fina vår-erbjudande på
både på inredning, mode och utemiljö.
Det bjuds förstås på dryck och tilltugg!
Kl. 18-21
Ingen anmälan behövs!
Hoppas vi ses!!

Tills dess, njut av alla vårtecken där ute!!


Kram

ANNIKA

Jag påminner också om mina öppettider i
DRÖMMAR inne & ute:

TORS - SÖN
KL. 11 -17









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar